Беларуская мова

                                                        


Уся беларуская мова  за 2 клас тут

Слоўнікавыя словы
 2 клас
   Адказ, ёсць, ручнік, вераб'і,  калідор,  сусед, відэлец, кватэра, сцюжа, вокладка, ластаўка, талерка, гарбуз, лесвіца, учора, дзверы, месца, цыбуля, дзяўчынка,  надвор’е, яблык, дождж, рукзак.
3 клас
 Восеньскі, сшытак, блішчаць, шчасце, гасцінец, гарадскі, свяціць, павук, пенал.
   Звінець, выйсці, адчыніць, пошта, дзённік, воблака, бутэрброд, булён, вулей, пясчаны, асцярожны, адцвітаць, смяяцца.

 3 клас

2020/2021 навучальны год

Праверка ведаў


Выканай заданні па тэме


Тэма "Слова. Значэнне слова"

Слоўнікавыя словы
 3 чвэрць
                  

Тэма "Сказ"













ТЭМА "Тэкст"



 />
ПАЎТАРЭННЕ. ТЭСТЫ



ПАЎТАРАЕМ ВЫВУЧАНАЕ Ў 2 КЛАСЕ





 
 Флэш-карткі па тэме "Сінонімы"


ДЫКТАНТЫ
ГЛЯДЗІ ТУТ 


Праверка ведаў




Праверка ведаў

1.Гукі і літары
2.Гукі і літары
3.Колькі гукаў у слове
4. Алфавіт
5.Алфавіт
6.Галосныя гукі
7.Роля літар е, ё, ю,я
8.Роля літар е,ё, ю,я
9.Падзел слоў на склады
10.Падзел слоў на склады
11.Падзел слоў для пераносу
12.Падзел слоў для пераносу
13.Падзел слоў з дз, дж для пераносу
14.Націск у словах
15.Роля націску ў слове
16.Правапіс О, Э-А
17.Правапіс О, Э-А
18.Правапіс Е,Ё - Я
19.Правапіс Е, Ё - Я
20.Правапіс Е, Ё - Я
21.Замацаванне
22. Зычныя гукі
23. Напісанне слоў з у-ў
24. Напісанне слоў з у-ў
25.Напісанне слоў з у - ў
26.Напісанне слоў з і-й
27.Напісанне слоў з і -й
28.Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі
29.Мяккі знак - паказчык мяккасці зычнага гука
30.Абазначэнне мяккасці зычных мяккім знакам у канцы і сярэдзіне слова
31.Няпарныя цвёрдыя гукі
32.Няпарныя цвёрдыя зычныя
33.Гукі д- дз'
34.Гукі д - дз'.Іх абазначэнне на пісьме
35.Гукі т- ц'
36.Гукі т-ц'
37.Звонкія і глухія, мяккія і цвёрдыя зычныя
38.Правапіс слоў з парнымі зычнымі гукамі ў канцы слоў
39.Правапіс слоў з парнымі зычнымі гукамі ў канцы слоў
40.Правапіс слоў з парнымі зычнымі гукамі ў канцы слоў
41.Правапіс слоў з парнымі зычнымі ў сярэдзіне слоў
42.Правапіс слоў з парнымі зычнымі ў сярэдзіне слоў перад зычнымі
43.Правапіс слоў з парнымі зычнымі ў сярэдзіне слоў перад зычнымі
44.Падоўжаныя зычныя
44.Падоўжаныя зычныя
45.Апастраф і раздзяляльны мяккі знак
46.Правапіс раздзяляльнага мяккага знака
47.Правапіс слоў з раздзяляльнымі знакамі
48.Абагульненне па тэме "Гукі мовы"
49.Тэставае заданне "Гукі і літары"
53. Словы-назвы прадметаў
54. Словы-назвы прадметаў
55. Словы-назвы прадметаў
56. Прыназоўнік. Правапіс прыназоўнікаў
57.Словы-назвы прымет прадметаў
58.Словы-назвы прымет прадметаў
68. Слова, якое абазначае,  што гаворыцца аб прадмеце гутаркі
69. Сувязь слоў у сказе
70. Агульнае паняцце пра тэкст
71. Будова тэксту
72. Сувязь сказаў у тэксце
73. Замацаванне па тэме "Тэкст"

Сказ






 

  



Слоўнічак











Праверачная работа "Тэкст"

1.Прачытай. Знайдзі і адзнач тэкст знакам "+". Прыдумай і запішы да яго загаловак.
а)                                            _____________________
       Ірынка з братам адправілася на рэчку. Лёгкія сняжынкі ціха апускаліся на зямлю. Маці вярнулася з работы. Возера было вялікім і глыбокім.
б)                                                ___________________
        Прыйшоў верасень. Пасля жнівеньскай спякоты надышла залатая восень. Бярозы апранулі жоўтыя сукенкі. Здалёк відаць чырвоныя гронкі рабін.


2.Прачытай, выберы ў дужках патрэбную літару. Падзялі тэкст на сказы.
        Добра  (у,ў)  лесе  (у,ў)  гара(ы,і)  (д,дз)ень  высокія  хвоі  развесілі  іглістыя 
в(е,я)рхавіны  елачка  выгінае  к(а,о)лючыя  галінкі  красуецца  куч(а,я)равая             б(е,я)ро(з,с)ка  дрыж(і,ы)ць  ш(е,э)рая  асіна  к(а,о)ранасты  ду(п,б)  раскін(у,ў) ліс(ц,т)е.


3.Прачытай сказы, устаў прапушчаныя літары. лічбамі абазнач парадак сказаў так, каб атрымаўся тэкст. Падкрэслі сказ, у якім выражаецца галоўная думка.
___   І пасля ўрока.. дзе..і выраш..лі падк..рмі..ь л..сных пт..шак.
___   Чалавек павінен дапам..га..ь слабейш..м.
___   У моцныя маразы яны часта гіну..ь без ежы.
___   Увесь клас слуха.. уважліва.
___   Сёння на ..року ..ольга ..ляксандраўна расказала вучням пра птушак.


4.Прачытай тэкст.Падзялі рыскамі на часткі. Складзі і запішы план тэксту.Запішы загаловак.
                                                    _____________________________
     Расла ў лесе дзікая яблынька. Увосень на зямлю ўпаў з яе кіслы яблык. Птушкі склявалі яблык і зярняткі. Але адно зярнятка засталося і трапіла ў глебу. Вясной сонейла прыгрэла зямлю. Зерне пачало прарастать. Праз некалькі гадоў з яго вырасла прыгожая яблынька. Прышоў садоўнік, выкапаў яблыньку і перасадзіў дрэўца. Праз некаторы час зацвіла яблынька пахучымі кветкамі. А ўвосень выраслі на ёй румяныя і духмяныя яблыкі.
                                                      План
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
3.____________________________________________________________________
4.____________________________________________________________________


29.05.2020
ТЭМА: 
Абагульняльны ўрок
На ўроку ты
  • замацуеш веды пра тэкст, пра прыметы тэксту.

Хвілінка чыстапісання.




  • Запішы спалучэнні літар. Падумай, якія словы схаваліся ў гэтых спалучэннях. Што ты можаш пра іх сказаць?
  • Устаў прапушчаныя літары ў словы. Запішы іх. Што аб'ядноўвае гэтыя словы?
  • Прачытай прыказку. Растлумач яе сэнс. Запішы прыказку, устаўляючы прапушчаныя літары.
Успомні.
  • Разгледзь карту розуму "Тэкст". Паўтары, што ведаеш пра тэкст, каб выкарыстаць гэтыя звесткі ў выкананні заданняў.
Гульня "Тэкст ці не"
  • Знайдзі сярод прапанаваных набораў сказаў тэксты.

  • Выканай:
  • Прачытай сказы. Устанаві правільны парадак сказаў у тэксце.
Гульня 

"Пабудуй тэкст са сказаў"

  • Дай загаловак тэксту. Вызнач тэму і галоўную думку тэксту.
Гульня
 "Знайдзі апошняе слова"

  • Складзі з частак тэкст. Размясці іх па парадку.
Гульня "Пачатак, 
асноўная частка, канцоўка"

  • Падбяры загаловак да тэксту, каб у ім была паказана тэма і галоўная думка. Выберы з прапанаваных: "Пра сабаку", "Разумны сабака", "Хатні жыхар".
  • Прыдумайце загаловак i ўстаўце ў тэкст словы. 
Паўтары.







Арфаграфічная размінка.
  • Прачытай слова, устаў прапушчаную літару. Перамясці слова да адпаведнага правіла.

Гульня "Растаў па парадку"
  • Размясці словы ў алфавітным парадку.






  • Прачытай верш. Устаў прапушчаныя літары. 

  • Адкажы на пытанні на флэш-картках. 



  • У свабодны час можаш выканаць заданні для замацавання ведаў, размешчаныя ніжэй.



26.05.2020
ТЭМА:
 Падзел тэксту на часткі: пачатак, асноўная частка, заключная частка
На ўроку ты
будзеш вучыцца вылучаць у тэксце пачатак, асноўную частку, канцоўку;
дапаўняць тэкст неабходнай часткай.

Хвілінка чыстапісання.
  • Запішы спалучэнні літар.
  • Запішы слова і спалучэнне слоў. Якая сувязь існуе паміж імі?
Успомні.

  • Дапоўні сказы патрэбнымі словамі. Перамясці словы. Прыдумай загаловак да тэксту.

  • Выканай:

Вывучы.
  • Вызнач паслядоўнасць сруктурных частак тэксту па дадзенай харакатрыстыцы. Падумай, што будзе  пачаткам, асноўнай часткай, канцоўкай і размясці ў такой жа паслядоўнасці.

  • Перамясці часткі тэксту ў адпаведнасці са зместам: пачатак, асноўная частка, канцоўка.

  • Да асноўнай часткі і канцоўкі  прыдумай пачатак. Правер сябе з дапамогай флэш-карты.



  • Знайдзі адказы на пытанні. Правер сябе з дапамогай флэш-карт.
  • 22.05.2020
    ТЭМА: 
    Загаловак. Навучальны пераказ.
    На ўроку ты
    будзеш вучыцца падбіраць загаловак да тэксту;
    замацуеш навык  вызначэннія галоўнай думкі і тэмы тэксту;
    напішаш пісьмовы пераказ тэксту.

    Хвілінка чыстапісання.
    • Запішы спалучэнні літар.
    • Запішы сказ.
    • Запішы словы-адказы.
                        Гульня "Перакладчыкі"

    • Прачытай тэкст, пр. 194, с. 111-112.  Вызнач яго тэму і галоўную думку. 
    • Падбяры загаловак да тэксту з прапанаваных на с. 112.
    • Разгледзь сюжэтныя малюнкі, пр. 195, с. 112. Суаднясі іх са зместам тэксту з папярэдняга практыкавання. Выбяры сказы з тэксту, якімі можна падпісаць кожны малюнак. У цябе атрымаўся малюнкавы план.
    • Падбяры загаловак да кожнай групы сказаў. У цябе атрымаўся слоўнікавы план.
    • Правер сябе з дапамогай флэш-картак.

    • Адкажы на пытанні да тэксту пр. 194 з выкарыстаннем апорных слоў пр. 196, с. 113.
    • Размясці птушак так, як яны з'яўляліся ў тэксце.

    • Устаў прапушчаныя літары. Назаві правіла, якое неабходна ведаць, каб напісаць слова правільна.


    • Запішы тэкст, выкарыстоўваючы пытанні да тэксту, малюнкавы і слоўнікавы план.
    • Правер напісанае.
    • Ацані запісаны тэкст:
    - падзеі перададзены паслядоўна +\-;
    - важныя звесткі не прапушчаны +\-;
    - сказы аформлены правільна: пішуцца з вялікай літары, у канцы стаіць кропка, думка ў сказе закончана +\-;
    - словы ўжываюцца правільна +\-;
    - памылак у напісанні слоў няма +\-.


    21.05.2020
    ТЭМА:
     Тэма і галоўная думка тэксту.
    На ўроку ты 
    • даведаешся, што такое  тэма і галоўная думка тэксту;
    • будзеш вучыцца называць тэму і галоўную думку тэксту.

    Хвілінка чыстапісання.
    • Запішы літары і спалучэнні літар.
    • Складзі са слоў сказ. Запішы сказ. Падкрэслі, пра што гаворыцца ў сказе адной лініяй, што пра гэта гаворыцца дзвюма лініямі.
    • Выканай практыкаванне с. 108, пр. 189. Пра каго расказваецца ў тэксце? Што аўтар хацеў сказаць пра мядзведзя? Выберы з прапанаваных загаловак да тэксту.
    • Прачытай інфармацыю пра мову на с. 108.
    • Праверце, як засвоена інфармацыя пра тэкст з дапамогай флэш-карт.

    •  Выканай пр. 190, с. 109, пісьмова. 
    • Выберы тэму тэксту з прапанаваных:
    - пра сабаку;
    - пра шчаня, якое стала сябрам;
    - пра хатніх жывёл.
    • Падзялі тэкст на сказы. Правільна аформі сказ. 
    • Складзі з прапанаваных груп слоў тэкст. Назаві тэму тэксту, пра што гэты тэкст?

    • Выканай пр. 191, с. 109, вусна. 
    • Якая прыказка падыходзіць да тэксту з практыкавання 190?
    • Прачытай пр. 192, с. 110. Пра што гэты тэкст? На тэму ці на галоўную думку тэксту ўказвае загаловак? Якая прыказка з практыкавання 191 дапамагае раскрыць галоўную думку тэксту?

    Выканай пр. 193, с. 111. 






    19.05.2020
    ТЭМА: 
    Тэкст. Адрозненне тэксту ад набору сказаў.


    На ўроку ты:
    пазнаёмішся з прыметамі тэксту;
    будзеш вучыцца адрозніваць тэкст ад набору сказаў, вызначаць колькасць сказаў у тэксце.

    • Спішы словы. 
    • Запішы сказы. 
    Вывучы.
    • Адкажы на пытанне: з чаго складаецца тэкст?
    • Разгледзь табліцу.

    • Выканай пр. 184, с. 105, вусна. 
    • Прачытай правіла на с. 105.
    • Выканай пр. 185, с. 106, пісьмова.
    • Выканай пр. 186, с. 106, вусна.
    • Пр. 188, с.107, пісьмова.
    Правер сябе.
    • Правер, як засвоена інфармацыя з правіла і з табліцы з дапамогай флеш-картак.


      • ДАДАТКОВА.
      • Прагледзь відэа і ты даведаешся, што такое тэма і галоўная думка тэксту. 
                       
                             
      • Гульнявое практыкаванне "Тэкст ці не тэкст".


        Выканай гульнявое практыкаванне "Складзі тэкст".


        • Палічы колькасць сказаў у тэксце з дапамогай гульні.



        14.05.2020
        ТЭМА:
          Вызначэнне слоў, якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе. Вызначэнне сувязі слоў у сказе.

        На ўроку ты
        • пазнаёмішся са словамі,  якія абазначаюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе;
        • будзеш вучыцца вылучаць гэтыя словы ў сказе,  ставіць пытанні да гэтых слоў.
        Хвілінка чыстапісання.

        • Запішы склады.
        • Складзі са складоў слова. Запішы новае слоўнікавае слова.
        • Запішы сказ. Падкрэслі словы-прадметы.
        • Успомні, што ты ведаеш пра сказ.
        Паўтары.
          • Размясці словы ў правільным парадку, каб атрымаўся сказ.
          • Падзялі тэкст на сказы.
          Вывучы.
          • Выканай пр. 172, с. 98. Пра каго або пра што гаворыцца ў сказах? Запішы тры сказы, падкрэслі гэтыя словы адной лініяй па ўзору.
          • Выберы словы са сказаў, якія ўказваюць пра каго або пра што гаворыцца ў сказе.








          • Падпішы слоўнікавыя словы.

          Выканай.
          • Падумай, чаму група слоў не з'яўляецца сказам. Злучы карткі парамі.



        • Пазнаёмся з інфармацыяй табліцы.
        • Выканай пр. 173, с. 99, пісьмова.
        • Складзі сказы са слоў. Назаві словы, якія ўказваюць, пра каго ці пра што гаворыцца ў сказе і што гаворыцца. Як падкрэсліць гэтыя  словы. Правер сябе с дапамогай флжш-картак.



          • Устанаві сувязь слоў у сказе, перамясці спалучэнні слоў.
          • Устанаві сувязь слоў у сказе па пытаннях, перамясці словы.
          • Падзялі тэкст на сказы.

           пр. 183, с. 104.


                           




          12.05.2020
          Кантрольны дыктант
          Ластаўка


          На ўроку ты 
          • успомніш правілы напісання слоў;
          • замацуеш навык напісання тэксту пад дыктоўку.
          Падрыхтуйся. Паўтары.


          Гульня "Чацвёрты лішні"


          • Устаў прапушчаныя літары. Перамясці слова да  правіла ў адпаведнасці з устаўленай літарай.
          Гульня "Пазнай правіла"

          Успомні правілы напісання дыктанта.
          1.  Чытаюць ўвесь тэкст, ты слухаеш.
          2.  Чытаюць асобнымі сказамі:  
          • першы раз  слухаеш сказ;
          • другі раз - пішаш;
          • трэці раз - правяраеш.
          !Не прабягай вачамі па радку, а прачытвай і прагаворвай шэптам ці сам сабе.

          3. Пачынай пісаць з чырвонага радка. Пасля запісу ўсіх сказаў - паўторна чытаюць для праверкі ўсяго тэксту.

                                                 Кантрольны дыктант
                                               
                                             Ластаўка
            Прыляцела ластаўка з далёкага выраю. Усе пачулі яе вясёлую песеньку. Паляцела птушка будаваць домік. Кожны дзень насіла яна ў дзюбе клейкую гразь. Потым выслала  дно пёркамі. Атрымалася ўтульнае гняздо. 
                 
          Правер разам з бацькамі, выпраў памылкі.

          Ацані сябе.
          • Працягні выказванне, выразі свае   адносіны да напісання дыктанта:
          "Я ўпэнены ..."
          "Я сумняваюся ..."
              


          08.05.2020
          ТЭМА: Сказ. Выражэнне ў сказе закончанай думкі. Афармленне сказа на пісьме.


          На ўроку ты
          нывучышся знаходзіць сказы сярод спалучэнняў слоў;
          успомніш, як правільна афармляць сказы на пісьме, якія знакі прыпынку ставіць у канцы сказа;
          складзеш сказы з прапанаваных слоў.

          Хвілінка чыстапісання. 
          • Спішы літары. Складзі з прапанаваных літар слова.
          • Прачытай спалучэнні слоў. Якая група слоў з'яўляецца сказам? Спішы сказ. 


          Малюнкавы дыктант.



          • Запішы слоўнікавыя словы па малюнках. Правер сябе з дапамогай флэш-картак.

          • Выканай пр. 166, с. 95, вусна.
          • Прачытай правіла, с. 95.
          • Правер, як засвоена інфрамацыя з правіла.

          Гульня "Правільна - няправільна"

          • Выканай  пр. 168, с. 96, пісьмова.
          • Замацуй уменне дзяліць тэкст на сказы і выканай гульнявое практыкаванне.

            • Выканай пр. 170, с. 97, вусна.
            Гульня "Парадак слоў у сказе"

            • Растлумач, як правільна аформіць складзены  сказ з гульнявога практыкавання.
            • Выканай пр. 169, с. 97, пісьмова.

             ДАМАШНЯЕ ЗАДАННЕ:
            Замацуй веды пра сказ з дапамогай практыкаванняў з партфельчыка: складзі сказы са слоў, падзялі тэкст на сказы, пастаў знакі прыпынку ў канцы сказаў.


            07.05.2020

            БЕЛАРУСКАЯ МОВА
            ТЭМА: Словы, якія называюць дзеянні прадмета


            На ўроку ты:
            • пазнаёмішся са словамі, якія называюць дзеянне прадметаў; 
            • будзеш вучыцца падбіраць да слоў - назваў прадметаў, словы - назвы дзеянняў.

            1. Хвілінка чыстапісання.
            • Запішы словы верхняга радка. 
            • Дапішы да слоў - назваў прадметаў адпаведныя словы верхняга радка.
            • Успомні слоўнікавыя словы з дапамогай прэзентацыі. Запішы словы, якія абазначаюць жывыя прадметы.


              2. Новы матэрыял.

              ПРАГЛЯДЗІ РОЛІК
              • Выканай пр. 159, с. 91, вусна.
              • Што абазначаюць словы з правага слупка?
              • Прачытай правіла на с. 91. 
              • Правер, як засвоены звесткі  з правіла.  Злучы карткі парамі .

              3. Замацаванне ведаў.
              • Выканай пр. 160, с. 92, пісьмова.
              • Выканай пр. 161, с. 92, вусна.
              • Выканай гульнявое практыкаванне і перамясці словы, якія абазначаюць назвы дзеянняў прадметаў да адпаведнага прадмета.
              • Выканай пр. 163, с. 93, пісьмова.
              • Перамясці карткі з дзеяннямі прадметаў у адпаведнасці ўзрастання хуткасці руху. 
              4. Праверка ведаў.

                БЕЛАРУСКАЯ МОВА
              ТЭМА.  Словы, якія называюць прыметы прадметаў


              На ўроку ты навучышся: 
              • вызначаць якасці слоў, які абазначаюць назвы прымет прадметаў;
              • адрозніваць словы-прыметы ад іншых слоў, падбіраць прыметы да прадметаў.

              1. Хвілінка чыстапісання.
              • Спішы спалучэнні слоў.

              2. Выканай практыкаванне, перамясці словы-прадметы да прымет.

              3. Прачытай правіла на с. 88.
              •     Разгледзь табліцу.

              • Правер, як засвоена правіла. Злучы карткі парамі ў адпаведнасці са зместам правіла.


              4. Выканай пр. 154 на с.88 пісьмова.
              • Выканай пр 155 на с. 89. вусна. 
              • Выканай гульнявое практыкаванне і навучыся правільна пісаць слоўнікавае слова.


              • Выканай пр. 156 на с. 89. 
              5. Замацуй свае веды аб словах, назвах прымет прадметаў. Падбяры адпаведныя словы ў сказах.
              6. Выканай гульнявое практыкаванне: падбяры да прымет адпаведны прадмет.


              01.05.2020
              Тэма:  Словы, якія называюць прымету прадмета.


              На ўроку ты:
              • замацуешь веды аб словах, якія называюць прыметы прадметаў, іх асаблівасцях. 
              •  Хвілінка чыстапісання.
              • Устаў у слоўнікавыя словы  прапушчаныя галосныя літары. 
              • Запішы слоўнікавыя словы.  
              • ПРАГЛЯДЗІ РОЛІК
              • Дапішы да слоў, назваў прымет прадметаў, падыходзячыя слоўнікавыя словы, якія запісалі ў першы радок.
              •  Успомні, якія словы адносяцца да слоў, назваў прымет прадметаў. Выканай інтэрактыўнае практыкаванне і злучы пары.
              • Знайдзі словы, назвы прымет прадметаў, у сказах. Выдзелі гэтыя словы.
                 Кожнае слова, назва прыметы прадмета, адказвае на пэўнае пытанне.
              • Патрэніруйся ў выбары прымет прадметаў у адпаведнасці з пытаннем.
              Гульня "Пытанне - прымета"

              • Падбяры да прапанаваных малюнкаў адпаведныя прыметы.
              Гульня "Прыметы-прадмет"

               

              30.04.2020
              ТЭМА: Прыназоўнік. Правапіс
              прыназоўнікаў. 

              1. Хвілінка паўтарэння.
              Прапішы прапанаваныя словы.
              • Прачытай тлумачэнне значэння слоўнікавага слова, запішы слоўнікавае слова па яго  тлумачэнню, а затым правер сябе, перавярнуўшы картку.


              2. Новая тэма.

              ПРАГЛЯДЗІ  РОЛІК

              • Выканай практыкаванне на с. 84, пр. 148.
              • Прачытай правіла на с. 85.
              • Папрацуй з флэш-карткамі і правер, як ты засвоіў правіла.



              • Правер свае веды і знайдзі сярод прапанаваных слоў прыназоўнікі.

              • Выканай пр.150 на с. 86 пісьмова.
              • Прачытай рубрыку "Гавары правільна" на с. 86.
              • Выканай пр.151 на с. 86 вусна.
              • Прачытай тэкст "У чэрвені". Выдзелі словы, якія з'яўляюцца прыназоўнікамі.
              3. Дамашняе заданне.
              • Па жаданню выканай гульнявое практыкаванне, устаў патрэбныя  прыназоўнікі.



              24 красавіка

              Класная работа

              ТЭМА.  Словы, якія называюць прадметы
              1. Хвілінка паўтарэння
              "Падоўжаныя зычныя"
              Паўтары і запішы ў сшытак СЛОВЫ

              2. Чыстапісанне
              Запішы. Замест пытальніка (?) устаў літару "і". Словы "лесвіца" і "лесвічка" запішы ў слоўнічак. Вывучы


              3. Новая тэма
              Выканай вусна пр.142 на с.80
              Прачытай правілы ў падручніку на с.81 і с.82

              1. Хвілінка паўтарэння.
              2. Правер, ці правільна ты выканаў дамашняе заданне. 
              Выканай гульнявое практыкаванне "Словы прадметы: хто ці што?"
              • Знайдзі словы-прадметы сярод прапанаваных слоў.
                        





              Выканай пр.143 на с.81 пісьмова, пр.146 на с. 83 вусна.



               Выканай пр. 147 на с.83

                 Правер свае веды:


              23 красавіка
              Класная работа
              ТЭМА: Значэнне слова. Знаёмства з перакладнымі слоўнікамі (руска-беларускім, беларуска-рускім)


              1. Хвілінка паўтарэння.


              2. Чыстапісанне. Слова "дзверы" запішы ў слоўнічак. Вывучы

              2. Новая тэма

              Выканай пр.133 на с. 75 вусна. 

              Прачытай інфармацыю пра мову на с.75. 

              Адкажы на пытанне на с. 75. 

              Прачытай інфармацыю пра мову на с.76.


              Гульня "Значэнне слова" Выканай пр.135 на с. 77 вусна.

              Выканай пр.139 на с. 79 вусна.
              3. Дамашняе заданне.
              Выканай пр.141 на с.80Выканай, па жаданню, гульнявое заданне і ты замацуеш свае веды пра назвы прадметаў адзення.

                 Паўтараем разам

              Правер сябе тут

               

               

               

               

               

               НЕ ПАМЫЛІСЯ!-1

               Правер сябе:-2

               Успомні-3

              Вывучаем беларускую мову



                      Літары і гукі беларускай мовы



              Беларускія словы 
              "НАЗВЫ ЯГАД"



              Гульня "Перакладчыкі"



                                                       Алфавіт


                                                   Правапіс у, ў


                                                   Перанос слоў

                                                      Націск
                                                                      Правапіс слоў з О, Э - А

                                      Правапіс слоў з Е, Ё - Я



              Тэст "Цвёрдыя і мяккія зычныя гукі"



              Гукі [д| — [дз'] і літары д, дз



              Зычныя гукі [т] — [ц’]



              Няпарныя цвёрдыя зычныя гукі. Правапіс слоў з імі




              Парныя звонкія і глухія зычныя гукі. Правапіс слоў з імі



              Падоўжаныя зычныя гукі. 
              Іх абазначэнне на пісьме



              Раздзяляльныя знакі — апостраф (’)
              і мяккі знак (ь)


               

              Комментариев нет:

              Отправить комментарий